Marc Wang

Learning English on VoiceTube Day 1

Leave a Comment
video from VoiceTube

I love you, Wade Wilson.
我愛你,Wade Wilson。

We can fight this.
我們可以面對這個。

You're right.
你說的對。

Cancer's only in my liver, lungs, prostate, and brain
我只有肝癌、肺癌、前列腺癌,及腦癌。

All things I can live without
沒有這些還可以好好活著下去。

What if I told you we can make you better
如果我跟你說我們能夠讓你恢復呢?

You're a fighter
你是一位戰士。

We can give you abilities most men only dream of
我們可以給你所有人都夢寐以求的能力。

Make you a superhero
讓你變成超人。

Just promise you'll do right by me
只要你保證不會騙我。

So I can do right by someone else
那我就可以履行我的諾言。

And please don't make the supersuit green or animated
然後拜託,我不要綠色或動畫類的超人服裝!

One thing that never survives this place is a sense of humor
在這裡,幽默感是從來不會存在的。

Yeah, we'll see about that Posh Spice
呀,那我們走著瞧,Posh Spice(女團體SPICE GIRLS的團員)。

Come on! Don't leave me all alone here with less angry Rosie O'Donnel
唉唷!別丟下我一個人和憤怒的Rosie O'Donnell(美國一位很愛發脾氣的明星)獨處。

Wait! You may be wondering why the red suit. Well, that's so bad guys can't see me bleed
等等!你可能有點好奇為甚麼我穿這著紅色的衣服。摁...這麼一來壞人就看不到我流血啦。

This guy's got the right idea.
這傢伙的想法還真不錯。

He wore the brown pants
他穿著咖啡色的褲子。

Daddy needs to express some rage
爸爸需要表達一些怒氣。

It reeks like old lady pants in here
好臭喔,味道好像老婆婆的褲子。

Sounds like you have a dick in your mouth
你說的話就像有根臭*在你嘴裡。

You are hard to look at
你長得真抱歉。

Like a testicle with teeth
像是長了牙齒的睪丸。

You look like Freddy Krueger face-**** a topographical map of Utah
你長得好像Freddy Krueger 撞到猶他州的地形圖 (暗指他長得很奇怪)。

Exactly
是喔

I'm touching myself tonight!
今晚我要好好享受。

You are haunting. You look like an avocado head had sex with an older avocado
你長得...就像「酪梨」一樣...真令人難忘...。

學習單字;

  • lung = 肺,肺臟,空地
  • prostate = 前列腺的前列腺
  • liver = 肝臟,生活者,居民
  • brain = 頭腦,電腦,智慧
  • bleed = 流血,悲痛,滲出
  • animated = 活生生的,活潑的,愉快的
  • haunt = 常到的地方,生息地
  • reek = 發臭氣,散發,出沒,作祟
  • testicle = 睪丸
  • topographical map = 地形圖
  • avocado = 酪梨

看影片學英語 : VoiceTube
Next Post較新的文章 Previous Post較舊的文章 首頁

0 意見:

張貼留言